Rabu, 18 Februari 2015

pokok2 penting simson.



1. (Hak. 16:4, 5, 15-21)
Akhirnya, ”jiwa Simson menjadi tidak sabar hingga mau mati rasanya”. Maka, ia pun memberi tahu wanita itu bahwa rambutnya tidak pernah dicukur karena ia bisa kehilangan kekuatannya. Setelah mengetahui hal itu, Delila menyuruh orang memotong rambut Simson yang sedang tidur di pangkuannya. Lalu, ia menyerahkan dia kepada musuhnya dan membiarkan mereka melakukan apa pun yang mereka inginkan terhadap dia. (Hak. 16:4, 5, 15-21) Betapa jahat perbuatannya! Karena tamak, Delila mengkhianati pria yang mencintainya.

PERHATIKAN POKOK-POKOK UTAMA INI:
Apa hikmah dari contoh buruk pengkhianatan Delila, Absalom, dan Yudas Iskariot?
Bagaimana kita dapat meniru keloyalan Yonatan dan Petrus?
Bagaimana kita dapat tetap loyal kepada teman hidup dan Yehuwa?

Pengkhianatan—Tanda Hari-Hari Terakhir
seperti  yang di peringatkan di dalam 1 tesalonika 2:10.
”Kami telah berlaku loyal, adil-benar dan tidak bercela.”—1 TES. 2:10.


2. Hak 16:4-21.
Sementara Simson tidur di lutut Delila, wanita itu menyuruh orang mencukur habis rambutnya. Ketika terbangun, Simson tidak lagi memiliki roh Yehuwa, karena ia membiarkan dirinya berada dalam posisi yang membuat Kenazirannya berakhir. Bukan rambutnya, melainkan makna rambutnya, yaitu hubungan khusus Simson dengan Yehuwa sebagai orang Nazir, yang merupakan sumber kekuatannya. Dengan berakhirnya hubungan tersebut, Simson tidak ada bedanya lagi dengan orang lain mana pun. Oleh karena itu, orang Filistin dapat membuatnya buta, mengikatnya dengan belenggu tembaga, dan mempekerjakannya sebagai penggiling di rumah tahanan.—Hak 16:4-21.

3. ”. (Hak 16:1-3; lihat GAZA No. 1.)
 Pada kesempatan lain, Simson pergi ke rumah seorang pelacur di Gaza, kota orang Filistin. Mendengar hal itu, orang Filistin mengintai dia dengan maksud membunuhnya pada keesokan paginya. Akan tetapi, pada tengah malam Simson bangun dan mencabut pintu gerbang kota beserta tiang samping dan palangnya dari tembok Gaza dan ia membawa semuanya itu ”ke puncak gunung yang terletak di depan Hebron”. (Hak 16:1-3; lihat GAZA No. 1.) Hal itu merupakan penghinaan besar bagi orang Filistin, karena kini Gaza tidak berdaya dan tidak terlindung dari para pengacau.



Boso  Jowo.

pokok2 penting simson.

1. (Hak. 16:4, 5, 15-21)
akhire, ”jiwa Simson dadi ora sabar nganti arep mati rasane”. mula, dheweke  ngomongi  wong wedok kuwi menawa rambute ora tau dicukur amarga dheweke bisa kelangan kekuwatane. sakwise meruhi bab kuwi, Delila ngongkon wong marasi remane Simson sing lagi turu neng pangkuane. nuli, Delila ngabarno  marang mungsuhe lan nrimo duwit bayarane,amargo Simson wus kkoncatan karosane amergo wus katilar dening Rohe Yehuwa,mulo Simson ora dhuwe karosan maneh lan biso dicekel karo wong Filisti. (Hak. 16:4, 5, 15-21) keporo nyoto ala gawene delila! amarga tamak, Delila mengkhianati  wong lanang sing  tresno marang dheweke.
Mulo podo gatekno pakon2 kang utama iki:
apa hikmah saka contho sing  ala pengkhianatan Delila, Absalom, lan Yudas Iskariot?
kepriye awake dhewe bisa niru keloyalan Yonatan lan Petrus?
kepriye awake dhewe bisa tetap loyal marang kanca urip lan Yehuwa?

Pengkhianatan—Tanda2 dino pungkasan.
kaya sing katulis ing  1 tesalonika 2:10.
”Kowe podho dadi seksi,semono ugo Gusti Allah,kapriye anggonku podho alaku saleh adil lan tanpo cacat ono ing antaramu kang pracoyo.”—1 TES. 2:10.


2. Hak 164-21
Sakwetoro Simson turu neng pangkone Delila, wong wedok kuwi ngongkon wong nyukur remane sampak entek. pas tangi, Simson ora meneh nduweni rohe Yehuwa, amarga Kenaziranne wing ilang. Sejatine dudu rambute, sing jalari karosaning Simson,nanging, yaiku hubungan khusus Simson karo Yehuwa dadi wong Nazir sengkeraning Gusti Allah. Amargo ilange kenasiran iku, Simson wis ora ana bedane karo wong2 liyane. Amargo soko iku wong Filisti biso cuplai mripate Simson sak karone, naleni karo banda tambaga, sarto kabubuhan pagawean nggiling ono ing pakunjaran.—Hak 164-21

3. ”. (Hak 161-3 delok GAZA No. 1.)
Naliko, Simson lunga menyang omah  pelacura neng Gaza, kuthane wong Filistin. Wong Filistin krungu bab kuwi, wong Filistin ngupoyo arep mateni Simson ing wayah esuke.Nanging ing tengah  wengi Simson tangi lan njebol lawang kori kutha karo cagake , kusenne ,lan ugo palang  cengkale saka tembok Gaza lan dheweke nggawa kabehe kuwi ”menyang puncuk gunung sing manggon neng ngarep Hebron”. (Hak 161-3 delok GAZA No. 1.) perkoro kuwi ngrupakne penghinaan gedhe kanggo wong Filistin, amarga saiki kutho Gaza wis ora nduwweni  plidungan soko poro pengrusuh.




sekolah   igw hal 8.

1.kejadian 3:15.
. 15 Dan aku akan mengadakan permusuhan antara engkau dan wanita itu dan antara benihmu dan benihnya. Ia akan meremukkan kepalamu dan engkau akan meremukkan tumitnya.”

2.kejadian 22:18.
18 Dan melalui benihmu, semua bangsa di bumi pasti akan memperoleh berkat oleh karena engkau telah mendengarkan perkataanku.’”

3.Matius 6:10.
10 Biarlah kerajaanmu datang. Biarlah kehendakmu terjadi, seperti di surga, demikian pula di atas bumi.

4.Roma 16:20.
. 20 Mengenai Allah, yang memberikan kedamaian, ia akan segera meremukkan Setan di bawah kakimu. Semoga kebaikan hati Tuan kita, Yesus, yang tidak selayaknya diperoleh, menyertai kamu.

5.1 kor 15:28.
. 28 Namun apabila segala sesuatu sudah ditundukkan kepadanya, Putra sendiri juga akan menundukkan diri kepada Pribadi yang menundukkan segala sesuatu kepadanya, agar Allah menjadi segala sesuatu bagi setiap orang.

6.Gal 3:16,29.
16 Janji-janji itu telah disampaikan kepada Abraham dan kepada benihnya. Tidak dikatakan: ”Dan kepada benih-benih”, seperti kepada banyak benih, tetapi seperti kepada satu: ”Dan kepada benihmu”, yang adalah Kristus.

. 29 Lagi pula, jika kamu milik Kristus, kamu benar-benar benih Abraham, ahli-ahli waris sesuai dengan janji.

7.wahyu 11:15.
15 Lalu malaikat ketujuh meniup terompetnya. Dan suara-suara keras terdengar di surga, mengatakan, ”Kerajaan dunia menjadi kerajaan Tuan kita dan Kristusnya, dan ia akan memerintah sebagai raja, kekal selama-lamanya.”

8.wahyu 12:9.
. 9 Maka dicampakkanlah naga besar itu, ular yang semula, yang disebut Iblis dan Setan, yang sedang menyesatkan seluruh bumi yang berpenduduk; ia dicampakkan ke bumi, dan malaikat-malaikatnya dicampakkan bersamanya.

10.wahyu 20:2.
2 Dan ia menangkap naga itu, ular yang semula, yang adalah Iblis dan Setan, dan mengikatnya selama seribu tahun.


cerita.

Adam dan Hawa diciptakan oleh Allah Yehuwa dallam keadaan sempurna artinya mereka memiiliki prospek  kehidupan abadi dan menikmati berkat2 Allah Yehuwa dengan limpah dengan satu syarat mereka harus mematuhi Allah Yehuwa,tetapi karena di bujuk oleh Setan si iblis mereka akhirnya memberontak  terhadap Yehuwa yg mengakibatkan mereka berdosa (meleset ) dan mati (hidup abadi ),karena berdosa manusia  Adam telah “menghilangkan prospek kehidupan abadi ::dari Alah Yehuwa dan di tuksr dengan kemtian;tetapi Yehuwa sangat mengasihi mereka sehingga di ulurkanlah bantuan penyelamatan kepada umat manusia.ini diungkappkkan dalam nubuat Yehuwa yg pertamma.

kejdian 3:15.
 15 Dan aku akan mengadakan permusuhan antara engkau dan wanita itu dan antara benihmu dan benihnya. Ia akan meremukkan kepalamu dan engkau akan meremukkan tumitnya.”

apa makna dari nubuat Alah  Yehuwa tsb ? itu adalah akan adanya 2 benih yg saling bermusuhan,  benih dari wanita yg akan meremukkan kepala dari si ular dan sedangkan ada benih ular yg akan meremukkan tumit dari pada benih si wanita,benih wanita ini mengacu pada kemunculan dari Mesias yaitu Yesus kristus yg akan meremukkan kepala ular atau benih setan si ibllis.
Sampai saat ini nubuat tsb sudah tergenapi sebagian yaitu  kebehasilan setan meremukkan tumit daripada benih perempuanan yaitu dengan caraa membunuh Yesus kristus,tetapi remuknya tumit tidak membawa kematiian sebab pada hari ke 3 Yesusdi bangkitkan dri kematian dan bahkan sekarang sudah menjadi raja dari kerajaan Allah pada thn 1914.
ini biisa di pahami dari catatan kitab wahyu 12:9.

. 9 Maka dicampakkanlah naga besar itu, ular yang semula, yang disebut Iblis dan Setan, yang sedang menyesatkan seluruh bumi yang berpenduduk; ia dicampakkan ke bumi, dan malaikat-malaikatnya dicampakkan bersamanya.

oleh karena itu kekacauana di bumi saat ini sangat parah sekalai akibat serangan2 setan karena mereka tau bahwa waktunya sudah dekat.



Boso jowo.


cerito.

Adam lan Kawa diciptakake Allah Yehuwa ono ing kaanan sempurna artine dekne kabeh nduweni prospek kauripan kang lestari lan biso menikmati berkat2 Allah Yehuwa karo limpah neng nganggo siji syarat yoiku dekne kabeh kudu miturut pepakone Pangeran Yehuwah,nanging amargo kabujuk karo rekodoyone Setan si iblis dekne kabeh akhire mbalelo marang Pangeran Yehuwa sing njalari doso,amarga dosa mulo manungso Adam wis “kelangan  prospek kauripan lestari “ saka Gusti Allah Yehuwah mula menungso kuwi dadi mati;nanging Yehuwa kuwi welas asih karo manungso mulane Allah yehuwah ngulurake upoyo keslametan marang manungso kuwi.Upoyo kuwi di ungkap ake ono ing nubuat sing  kapisan karo Yehuwah.

kejadian 3:15,..unine koyo ngene...
3:15 Kowé lan wong wadon iki bakal tansah padha memungsuhan; semono uga turuné wong wadon iki lan turunmu. Turuné wong wadon iki bakal ngremuk endhasmu, lan kowé bakal ngremuk tungkaké.”


apa artine saka nubuat Alah Yehuwa iku ?  yaiku arep anane rong benih utowo turunan sing podho memungsuhan sak jege urip, benih saka wong wedok sing arep ngremukake endhase si ulo lan yo ono benih ula sing arep ngemukake tungkae benih soko wong wanito,benih wong wedok iki ngawujud ake muncule Mesias yaiku Yesus kristus sing arep ngremukake endhase si ula utawa  setan si ibllis lan malaekat2 te..
nganti wektu iki nubuat iki wis digenepi sak perengan yaiku kebehasilan setan ngremukake tungkae  benih wong wadon yaiku karo caraa mateni Yesus kristus,nanging emuke tungka ora ndadekake mati  amerga nang dina ka tigo Yesus di uripake kari Pangeran Yehuwah lan saiki wis diangkat dadi raja saka kerajan Allah ing tahun thn 1914.
iki bisa di mangerteni saka catetan kitab wahyu 12:9.

12:9 Si naga gedhé nuli diuncalaké metu! Yakuwi si ula kuna sing karan Iblis utawa Sétan, sing nasaraké saisiné jagad; diuncalaké menyang ing bumi, semono uga para malaékaté.


Mulo  kekacauana neng bumi wektu iki parah banget  akibat serangan2 setan amarga dekne kabeh tngerti  menawa wayahe wis cedhak.





pelajaran 2.
APOLOS
[Pembinasa; singkatan dari Apolonius].
Seorang Yahudi dari Aleksandria, Mesir, yang sangat fasih berbicara dan sangat mengenal Kitab-Kitab Ibrani. Kelihatannya, ia telah diberi kesaksian oleh murid-murid Yohanes Pembaptis atau oleh saksi-saksi Kristen sebelum hari Pentakosta, karena ia ”hanya mengetahui baptisan Yohanes”. (Kis 18:24, 25) Namun, ia sangat bersemangat dan memiliki keyakinan yang besar sehingga pada waktu tiba di Efesus kira-kira pada tahun 52 M, ia mulai memberikan kesaksian di sinagoga setempat. Pada waktu itulah ia bertemu dengan Akuila dan Priskila, yang melengkapi pengertiannya akan ajaran Kristen. Dari Efesus ia menyeberang ke Akhaya, berbekal sepucuk surat pengantar, dan di sana ia tampaknya memusatkan kegiatannya di Korintus, tempat Paulus telah tiba lebih dahulu. Semangat dan bantahan-bantahannya yang ampuh berdasarkan Alkitab terhadap argumen-argumen orang-orang Yahudi yang tidak percaya terbukti sangat membantu saudara-saudara di sana. Dengan demikian, ia ’menyiram apa yang Paulus tanam’.—Kis 18:26-28; 19:1; 1Kor 3:6.
Sayang sekali, pada waktu Paulus menulis suratnya yang pertama kepada orang-orang Korintus (± 55 M), klik-klik telah bermunculan di sidang Korintus. Beberapa orang menganggap Apolos yang fasih itu sebagai pemimpin mereka, sedangkan yang lain-lain mendukung Paulus atau Petrus atau hanya berpaut pada Kristus. (1Kor 1:10-12) Surat Paulus mengoreksi cara berpikir mereka yang keliru, dengan memperlihatkan sangat pentingnya persatuan dan bahwa secara relatif individu-individu tidaklah penting karena mereka hanyalah pelayan-pelayan yang melayani di bawah Allah dan Kristus. (1Kor 3:4-9, 21-23; 4:6, 7) Tampaknya, Apolos pada waktu itu berada di atau dekat Efesus, tempat Paulus menulis surat Satu Korintus, karena Paulus mengatakan bahwa ia mendesak Apolos agar mengunjungi sidang Korintus. (1Kor 16:12) Apolos enggan kembali ke sana, mungkin karena adanya sikap yang tidak patut di Korintus atau hanya karena ia merasa daerah yang sedang ia kerjakan pada waktu itu masih perlu mendapat perhatiannya untuk beberapa waktu lagi. Bagaimanapun, pernyataan Paulus yang singkat memperlihatkan bahwa kedua utusan injil yang bergairah ini tidak membiarkan masalah apa pun memecah belah persatuan mereka. Apolos terakhir kali disebutkan di Titus 3:13; di ayat itu Paulus meminta agar Titus, yang pada waktu itu berada di Kreta, membekali Apolos untuk suatu perjalanan.




Boso jowo.


APOLOS
[Pembinasa; singkatan saka Apolonius].
Sawijining wong Yahudi saka Aleksandria, Mesir, sing fasih banget ngomong lan ngenal banget Kitab-Kitab Ibrani. Ketoke, dheweke wis diwenehi kesaksian saka murid-murid Yohanes Pembaptis utawa saka saksi-saksi Kristen sadurung dina Pentakosta, amarga dheweke ”mung meruhi baptisan Yohanes”. (Kis 18:24, 25) ning, dheweke pinter banget kotbah lan nduweni karisma sing gedhe naliko dheweke teko neng Efesus udakara nang taun 52 M, dheweke mulai menehake kesaksian neng sinagoga ing papan kono. nang wayah kuwi dheweke ketemu karo Akuila lan Priskila, sing mepaki pangertene piwulangan bab Kristen. saka Efesus dheweke menyeberang menyang Akhaya, berbekal  layang pengantar, lan neng kana dheweke katone musatake pamartakane neng Korintus, panggonan Paulus wis teko luwih dhikik. Semangat lan kotbah2e sing ampuh adedasar Alkitab sak mongso ngadepi wong2 Yahudi sing ora percoyo pancen ampuh banget, pamartaan iku podho karo Apolos  wis nyirami opo sing di tandur karo Paulus. Mulo biso di arani, dheweke ’wis nyirami apa sing Paulus tandur’.—Kis 18:26-28 19:1; 1Kor 3:6.

3:6 Aku sing nandur, Apolos sing nyiram, nanging Gusti Allah piyambak sing nuwuhaké.


Sayang sekali, nang wayah Paulus nulis layange sing pisan marang wong-wong Korintus (± 55 M), klik-klik wis bermunculan neng sidang Korintus. Ono sakperangan wong nganggep Apolos sing fasih kuwi dadi pimpinanne dekne kabeh,lan sakperangan sing liya-liya ngendukung Paulus utawa Petrus utawa mung berpaut nang Kristus. (1Kor 1:10-12)Mulo layange Paulus  di gawe mbenerake carane mikir dekne kabeh sing kleru, karo ndelokake yen kapenteran wong secoro pribadi iku ora penting sing penting kuwi piwulangan sing podho amergo kabeh poro pamarto kudu ngladeni neng ngisor Allah Yehuwah lan kristus. (1Kor 3:4-9 21-23; 4:6, 7)

1 korintus 3:21-23.
3:21 Mulané aja nganti ana wong sing ngegung-egungaké kapinterané manungsa. Samubarang kabèh kuwi wis dadi duwèkmu.
3:22 Paulus, Apolos, Pétrus, jaman saiki lan jaman sing bakal kelakon kuwi kabèh duwèkmu,
3:23 semono uga kowé kabèh iku kagungané Sang Kristus, lan Sang Kristus kagungané Gusti Allah.


katone, Apolos nang wayah kuwi ana ing kutho cedhak Efesus, panggon Paulus nulis layang siji Korintus, amarga Paulus ngomongke menawa dheweke ndesak Apolos ben mernahhake piwulangan neng sidang Korintus. (1Kor 16:12)nanging Apolos ora nggelem bali mrana, bokmenawa amarga anane sikap sing ora patut neng Korintus utawa mung amarga dheweke rumangsa daerah sing lagi dheweke kerjakake nang wayah kuwi isih butuh di gatekane kanggo sawetoro wektu maneh. kepriyea, kritikane Paulus sing singkat ndelokake ora ndadekake keloro utusan injil sing bergairah iki ora ngebenke masalah apaa  sing biso  memecah sidang2 kristen. Arane Apolos sing paling akhir  ditulis neng Titus 3:13; neng ayat kuwi Paulus njaluk ben Titus, sing nang wayah kuwi ana ing Kreta, menehi bekel Apolos kanggo sangu ing dalan.

Bab  iki patut di tiru karo kito kabeh ing dino2 pungkasan iki,ye perpecahanan kuwi ora ono gunane lan agawe bubrah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar